sâmbătă, 3 august 2013

Comandă la Yves-Rocher

   V-am promis că o să vă arăt ce am primit de la Yves-Rocher la cea de-a doua comandă. Nu am comandat multe produse pentru că am mai cumpărat şi din altă parte, dar aşteptam cu nerăbdare parfumul Naturell şi cea de-a doua surpriză. Din nefericire, surpriza pentru o comandă de 59 de lei m-a dezamăgit.Am primit o cremă anti-rid, dar...de bărbaţi. Nu ştiu ce voi face cu ea, dar cred că o va folosi mami. Nu cred că există mare diferenţă între o cremă de femei şi una de bărbaţi.
    Mai jos veţi vedea ce am comandat, dar şi cele două surprize:


Comanda mea


Cadouri Yves-Rocher

     Deodorantul cu Floare de Lotus din Laos îmi place foarte mult. Îl aveam şi pe cel cu Floare de Bumbac, dar acesta are un miros mai plăcut, la fel şi gelul de duş.

    Mini-rujurile, deşi sunt aşa de micuţe, lasă o culoare plăcută pe buze,dar şi mult sclipici :)

   Creionul nu l-am încercat, dar sper să fie bun, mai ales că scrie că este pentru ochi sensibili.

   Şi parfumul îmi place. Are un miros foarte plăcut. Nu ştiu căt de mult persistă, dar important este că miroase frumos :)).
   

     Voi ce aţi mai comandat de la ei în ultimul timp?Sau ce produse folosiţi?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu