duminică, 4 august 2013

Prima mea comandă la Yves-Rocher

     Aceasta a fost prima mea comandă de la Yves-Rocher. Deşi nu a fost o comandă mare,am aşteptat-o mai ales pentru cadourile pe care promiteau: un set de bagaje roz şi gri pentru o comandă de minim 29 lei şi rimelul Sexy Pulp pentru o comandă rapidă.Pentru acestea a trebuit însă să plătesc şi taxa de transport (12 lei) deoarece am avut o comandă mai mică de 80 de lei.
     Acestea sunt produsele pe care le-am comandat:

Şi acestea sunt cadourile pe care le-am primit:
                                          (pentru comanda de minim 29 lei)

              (rimelul-pentru o comandă rapidă şi acest Gel cremă hidratare intensă un alt cadou din partea lor)

De asemenea,am primit si un catalog:


Din acest catalog urmează să plasez o comandă pentru a primi parfumul Naturelle(pentru o comandă de minim 39 lei) şi încă o surpriză (pentru o comandă de minim 59 lei) pe care abia aştept să o descopăr! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu