luni, 5 august 2013

Scapă rapid de punctele negre !

    Cred că punctele negre ne dau tuturor bătăi de cap,dar de curând am descoperit ceva care vă ajută să scăpaţi rapid de ele.Este vorba despre gelatină,care,cu puţin lapte,formează o peliculă pe care o puteţi aplica pe faţă ,scăpând astfel de punctele negre.


De ce aveţi nevoie?
  • un plic de gelatină (eu am folosit-o pe cea de la Dr Oetker)
  • puţin lapte
  • un bol
  (aceasta este cea mai bună)

 Într-un bol turnaţi o lingură de lapte peste care adăugaţi o lingură de gelatină.Le amestecaţi,apoi introduceţi bolul 10 secunde în cuptorul cu microunde.După ce îl scoateţi, aplicaţi pelicula foarte repede,altfel se va întări.Puteţi folosi o pensulă.Nu vă speriaţi dacă vi se pare prea caldă, pentru că nu va fi atât de fierbinte încât să nu o puteţi aplica pe faţă.
   O puteţi aplica chiar pe toată faţa, pentru că nu vi se întâmplă nimic.O lăsaţi să acţioneze până simţiţi că vă strânge, apoi o îndepărtaţi ca pe o mască peel-off.
  Dacă nu aveţi cuptor cu microunde, vă puteţi folosi de o cană sau un pahar,în care puneţi gelatina şi laptele,apoi le amestecaţi pe baie de aburi.

   Sper să vă folosească postarea mea şi să vedeţi singure rezultatele!




Un comentariu:

  1. Eu am incercat si este intradevar foarte bun acest amestec,in 30 de minute vei ave un ten curat.

    RăspundețiȘtergere